Psihologa Konstantīna Žihareva padomi, lai pārvarētu stresu

Перейти к контенту

Psihologa Konstantīna Žihareva padomi, lai pārvarētu stresu

Psiholog Riga|Психологическая помощь рига| Психолог Рига
Опубликован от Konstantīns Žiharevs вход Domāšanās psiholoģija · 8 март 2021
Tags: PsihologaKonstantīnaŽiharevapadomilaipārvarētustresu
Psihologa Konstantīna Žihareva padomi, lai pārvarētu stresu

Tikt galā ar finansiālo grūtību stresu

Ja šajā grūtajā laikā jūs uztraucaties par finansiālām grūtībām, izmantojiet padomu.
Padomā, izproti situāciju un izveido turpmākās rīcības plānu.
Izpratne par savu patieso finansiālo stāvokli ir galvenais solis finanšu pārvaldībā. Plānojot obligātos izdevumus, jūs sapratīsit, kāda veida palīdzība jums nepieciešama.

Mēģiniet atrast resursus un saņemt atbalstu ...
Izpētiet finansiālās palīdzības iespējas. Uzziniet, ko piedāvā valsts aģentūras, labdarības organizācijas un privātpersonas vai uzņēmumi.
Izpētiet dažādas kredītu maksāšanas iespējas.
Apņemšanās atmaksāt aizdevumus var radīt stresu. Izpētiet iespējas mainīt nosacījumus un maksājumu grafiku vai saņemt aizdevuma atvaļinājumu. Sazinieties ar bankas pārstāvjiem un vienojieties par turpmākajām darbībām.
Veiciet nelielu pārtraukumu no savas dzīves.
Savācies. Finansiālās nenoteiktības vidū ir pilnīgi normāli piedzīvot stresu un trauksmi. Mēģiniet veikt īsus darba dzīves pārtraukumus un meģiniet veltīt tos aktivitātēm, kas jums patīk. Ja trauksme un stress sāk traucēt ikdienas aktivitātēm, tas var būt signāls, ka jums jāmeklē emocionāls atbalsts.


Soļi emocionālā stresa pārvarēšanai

Nelasi visu laiku ziņas - ņem pārtraukumus. Centieties koncentrēties uz pozitīvām ziņām.
Centieties pievērst uzmanību pozitīviem notikumiem.
Uzturiet saikni ar draugiem, ģimeni un draugiem.
Runājiet ar draugiem un ģimeni, lai justos tuvāk viens otram. Dzīvo pēc principa - cilvēks nav viens  karotājs laukā.

Veiciet veselīgu dzīvesveidu

Vingrinājumi, veselīgs uzturs, cieņa un sapratne draugu, ģimenes, tuvinieku vidū un pietiekams miegs palīdzēs jums saglabāt labu veselību.
Uzziniet veselīgas ēšanas noslēpumus - www.diagnostika.lv. Pārbaudiet savu veselību.
Izmantojiet padomus, lai saglabātu fizisko aktivitāti.
Izmēģiniet un izmantojiet meditācijas un meditatīvās pastaigas paņēmienus.
Vienmēr atvēliet laiku sev.

Iesaistieties aktivitātēs, kas sagādā jums prieku un gandarījumu. Tas palīdzēs mazināt stresu un trauksmes sajūtu.
Praktizē apzinātas elpošanas tehniku un citus paņēmienus savas veselības saglabāšanai - http://gramata.rantan.lv/
Vienmēr sastādiet plānu.
Plānojiet ikdienas aktivitātes. Nosakiet dienas vai nedēļas mērķus un uzdevumus.
Uzziniet, kāpēc ir lietderīgi ievērot dienas režīmu un kā saglabāt veselību - http://gramata.rantan.lv/
Ja jums ir grūti tikt galā ar stresu, sazinieties ar kvalificētu psihologu - www.psiholog.lv

Dariet to, kas jums patīk
Cilvēkiem, kuriem ir skumjas vai tuvinieka zaudējumi, var būt grūti tikt galā ar ikdienas rutīnu. Nebaidieties mainīt ikdienas rutīnu, pievienojot darbības, kas piepilda jūsu dzīvi ar jēgu.
Runājiet ar to, kam uzticaties
Ja rodas skumjas vai pārmaiņas, pārrunājiet savas jūtas ar ģimenes locekļiem, draugiem, atbalsta grupu, psihologu vai terapeitu.
Veiciet veselīgu dzīvesveidu
Parūpējies par sevi. Fiziskās aktivitātes, veselīga ēšana un pietiekams miegs var palīdzēt saglabāt jūsu labsajūtu. Pārbaudi savu veselību www.diagnostika.lv

Atcerieties savus mīļos
Tuvinieku zaudēšana var izraisīt skumjas, skumjas un kairinājumu. Kad esat gatavs, mēģiniet atcerēties kaut ko patīkamu par saviem mīļajiem. Varat dalīties patīkamās atmiņās ar ģimeni un draugiem vai pierakstīt dienasgrāmatā. Mēs visi atnācam un ejam pa šo pasauli. Neviens nav dzīvojis divas dzīves vienā ķermenī.
Laicīgi lūdziet palīdzību www.rantans.lv
Saskaroties ar pārmaiņām vai zaudējumiem, ir normāli justies skumji un skumt. Bet, ja jūtaties izmisis vai nomākts, ir vērts konsultēties ar savu ārstu vai garīgās veselības speciālistu. www.psiholog.lv


Посмотреть исходный код:



Направления работы: Семейные, любовные, социальные, гендерные отношения в том числе: (Секс, Кризис супружеских отношений. Постразводная ситуация. Переживание измены, расставания, смерти близкого человека. Конфликты, непонимание между супругами (партнерами). Супружеская измена. Ревность. Решение о разводе. Трудности построения личных взаимоотношений. Непродолжительные взаимоотношения с партнером. Эмоциональное завершение отношений после развода и т.д...). Индивидуальный подход. Звоните, я Вам помогу
CONTACT

E-MAIL
PHONE
+37129256399 (please call  morning hours)
MENU
Назад к содержимому